Even voorstellen? 

Ik ben leen, 3-voudige dochtertjesmama, groeide als kind op met de naaimachine van mijn moeder op de achtergrond maar was er toen (schande!) niet in het minst in geïnteresseerd, maakte dat weer goed en sinds 9 jaar overtuigd naai-o-fiel, chaotisch anti-opruimdier met af en toe toch een kortstondige opflakkering van dwangmatige orde, helemaal verslingerd aan mooie knopen, zot van muziek en ritme in het bijzonder, geef mij iets om te prutsen en ik ben ne gelukkige mens ...

Een heerlijk zotte vriendinbuurvrouw vroeg me vorig jaar al waarom ik niet blogde, maar ik beken: ik ben computerinternetgewijs niet altijd even vlot mee.
Een goede maand geleden kwam ze (jawel, diezelfde buurvrouw) met een nog grootser voorstel: "Zeg leen, waarom maakt ge geen website, met uw naaiateliertje en blog enzo allemaal bij mekaar."
Ahum ... zelfde antwoord als hierboven: "Lieve, ik weet begot niet waar ik zou moeten beginnen ..."
Zij: "Oh, maar geen probleem hoor, ik weet wèl hoe dat moet, ik zal u wel 'efkes' helpen".

We zijn nu 'efkes' later, en het resultaat staat hieronder en hierachter en hierboven en hier opzij. Het is 'voor echt' nu.

Alhoewel ik ettelijke uurtjes achter mijn naaimachine spendeer, gaat deze blog ook nog over andere dingen, zoals daar zijn: mijn kinders, muziek, mijnen hof, het leven zelve, enne ... ja, toch ook wel over naaien waarschijnlijk ...

Veel leesplezier!




Leave a Reply.